random vol.2

*whistles “Batalyona” by Iujen Vyatur*

What’s bugging me…everyone seems to be down with the flu and the whole country is on a student flu break, except for Varna. I WANT TO SLEEP too! >.<

Anyway, tomorrow is Friday! Not only do we have only 2 real classes (math and OFKR), but we also have vocational practice, which is awesome. And I failed to mention once again that it’s FRIDAY! Which is even more awesome…

I wonder sometimes, why don’t I post more pictures on here? This is my primary blog and I love writing in it, so why does it look so boring? I suppose it’s only appropriate to post photos, when I was the photographer, but I’m currently in a “hate my camera” phase and I accidentally (or not) dropped it on the floor like a month ago, so…I’m whining (not to be confused with winning.) myself a Canon EOS something D. We’ll see where that will go, cause I have a laptop to buy too and believe it or not, I have a whole new life to buy, cause apparently my shoes/clothes/exams/books/whatnot are totally in the wrong areas, so I need to buy new ones. And for me, that’s really nice, I’m actually stocked that I get to buy a new wardrobe, but my parents are looking horrified towards this moment (it’s almost here, btw). The only thing that’s left to do with the papers is fill in my passport number, but that can take a while, since I had to go and get a new one, cause the previous was invalid anymore…and it takes up to 30 days to get that done, but it’s ok! Everything will be done in time, pinky promise! I’m off to the doctor in 2 hours, have to get those papers back too! And tomorrow after school, I’ll be doing a SLEP test, cause the Finnish YFU wants it…That’s an English test, it shows people how much of the language I know. And it costs like 80 lv (45 euro), which I think is too much for a stupid test, but I don’t make the rules, I just play the game. 😉

2 random facts: I don’t know what’s wrong with the end of my spine (or the so called tail), but it hurts kinda bad. Not the bone itself, but it’s like I’ve fallen somewhere and I haven’t, so it’s weird… And the second thing: I have to get my wisdom teeth out. I’ve heard so much about this…speaking of wisdom teeth, check this out:

I want to be this high on my way out of the dentist’s office…please!!!

But now I have to run!

//Stef – have a great day! 😛

6 comments

  1. Правила съм SLEP два пъти в осми клас, от училище ни го даваха в началото и в края на годината 😀
    Не знам защо оставям коментар за SLEP-a, и то никакъв точно определен коментар.
    Предполагам, че от доста време исках да оставя коментар 😀
    Редовно чета блога ти от няколко месеца и ми е хипер интересен. Много ти завиждам за Финландия. Сигурно е страхотно да си exchange student… никога няма да разбера от личен опит ;/ Ама нямам търпение да завърша и да замина да следвам в чужбина…

  2. Днес го правих този СЛЕП тест…супер лесна работа! Само дето изгубих 40 минути в слушане на записи… 😀

    Иначе защо не ми пишеш коментари? Имам чувството, че никой не ми чете простотиите (ама както изглежда, аз си цепя направо като олигофрен, хаха) ^^ Радвам се, че ти харесва, that makes 1 of us. 😀

    За Финландия чак аз си завиждам! И да…сигурно е страхотно да си ученик на разменни начала, аз не знам още (за съжаление) >.< Чак края на юли ще разбера! Но определено ще продължа да си пиша в блога, който го интересува, няма да остане без инфо! 😀

    А ти защо не се пробваш също? Има много страни, със сигурност ще е забавно! :Р (аз като ходеща реклама)…

    Иначе ДА, няма никакви съмнения, ще се кандидатства в чужбина…ти имаш ли някакви желания вече? ^^

  3. Аз принципно бих пробвала, обаче, кхъ… Който не си гледаше оценките 8ми и 9ти клас така му се пада. Защото в крайна сметка се оказа, че за разменни начала могат да кандидатстват само тези, които са имали над 5.25 в девети клас. И знам, че това не звучи като чак толкова трудно постижимо, но в своя защита ще кажа, че уча в Американския колеж, и с всичките тези проценти и глупости и изпити по всеки предмет в края на всеки срок, изобщо, е толкова лесно да си прецакаш оценките х.Х А до 7ми клас никога не бях и допускала, че бих имала проблем точно с успеха. Ама да, аз до 7ми клас не възприемах, че за да се изкарват оценки трябва да се учи xD При което отивам в Американския с идеята, че мога да спя в часовете и да не си пиша домашните… е, да кажем, че доста бързо разбрах, че там не става така xD
    Но сега вече мисля да се заемам сериозно да си оправям успеха, защото разбрах, че за университета, в който искам (University of Glasgow) ми трябва към 5.8… което беше голям шок, и в онзи момент можеше със същия късмет да ми кажат “ами трябва да можеш да ходиш по вода” xD Ама да, ще видим. Имам приятелки, които имат успех над 5.8 в Американския, значи явно не е невъзможно, и горе-долу ми дава надеждата, че може би, може би и аз бих успяла, ако наистина се опитам… Сега тази грипна ваканция се появи точно преди седмицата за изпитите, което е супер, защото сега ако ще се хващам сериозно, цялата седмица трябва да уча за тия изпити. И все пак е скапано някакъв двучасов изпит на целия материал от първия срок да ти 20% от оценката х.Х

  4. Sunshine, програмата, по която кандидатствах за Финландия не иска оценки…Тоест иска (след като си била приета за обмен), но те не са от значение. Те са за the host country да определи в кой клас да те сложи, в какво училище and so on… така че ако искаш да идеш в чужбина, ще ти дам линк, ако сме късметлии – няма да си изтървала крайния срок :Д (едва ли ще се навиеш толкова бързо де, ама да…)
    Иначе за американския съм чувала много хубави работи и то от ученици там (отдавна завършили вече)! Добре си си избрала даскалото! 😀 Трудно е, наистина, но пък ви дава по-добро образование! Ако живеех във София, сигурно щях да искам да съм там…

  5. Хах, напоследък си мисля, че да се махна от България е точно каквото ми трябва 😀 Я дай линкче да видя за какво става въпрос ^^ Така де, съмнява ме, нашите да са много въодушевени за идеята, ама сега, не пречи да опитам xD
    Иначе да, принципно се харесвам училището много, и знам че получаваме по-добро образование, но някак си ме дразни, че във всяко друго училище щях да имам доста по-висок успех и това изобщо нямаше да ми е проблем… Така де. Знам че няма смисъл да се оплаквам сега xD Просто трябва да се стегна и да ги оправя тия оценки.

  6. http://www.yfu-bg.com ^^

    И не се притеснявай, ще ги оправиш оценките! :Р

Leave a Reply

